-->

wtorek, 7 sierpnia 2012

And what I do? Act more stupidly.

Zbuntowany kołnierzyk czyli outfit łączący modne pastele z rockową kurtką i raperskim full cap'a new era. Kto powiedział, że tak nie można? Czasem nawet trzeba, jak sądzę!
Czapki ne, w liczbie trzech, zdobią moją szafę od lat. Pierwszą z nich znalazłam razem z kuzynką, a że zawsze lubiłam brooklyńskie klimaty, postanowiłam dokupić jeszcze dwie. W końcu doczkekały się coming out'u i... voila!












/I'm wearin' zara leather jacket, h&m t-shirt, stradivarius pants, new era full cap, converse sneakers, river island rings. pics - Maxwell/

4 komentarze:

  1. Widać ze MaxWell robił! Pieknie ;)zapraszam do mnie ;)

    www.monikapiwowarczyk.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. od niedawna śledzę Twój blog i muszę powiedzieć, że styl masz fantastyczny- dopracowany do każdego szczegółu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pasuje do ciebie taki styl...fajnie

    OdpowiedzUsuń